Емоційний інтелект і ШІ: чи зможуть машини зрозуміти людину

Днями відбувся унікальний тренінг «Емоційний інтелект і ШІ: чи зможуть машини зрозуміти людину», організований кафедрою менеджменту та бізнес-адміністрування факультету управління ПНУ і Школою менеджменту та бізнесу для активної молоді.

Учасники мали можливість зануритися в актуальне питання: як штучний інтелект аналізує і інтерпретує людські емоції, та чи здатні машини насправді розуміти наші почуття. 

Під час заходу було розглянуто багато цікавих тем, зокрема:

• Межі взаємодії між людською емоційністю та технологіями;

• Етичні аспекти та виклики, з якими стикається суспільство у цифрову еру.

На заході учасники змагалися з штучним інтелектом у творчості та визначали, наскільки добре ми розуміємо себе та встановлюємо пріоритети за допомогою цифрових асистентів, а також вони розвивали емоційний інтелект завдяки співпраці з штучним інтелектом.

Учасники отримали безцінний досвід і нові знання, що дозволять їм краще розуміти особливості розвитку технологій та їхній вплив на наше повсякденне життя.